مرکز بازی های pc , android , ios

مرکز بازی های pc , android , ios

دانلود بازی ها ، ارائه ی راهنمایی و نقد و بررسی بازی های روز دنیا
مرکز بازی های pc , android , ios

مرکز بازی های pc , android , ios

دانلود بازی ها ، ارائه ی راهنمایی و نقد و بررسی بازی های روز دنیا

دانلود بازی Metro Last Light Redux برای PC (لینک دانلود ها)

نسخه جدید Redux بازی مترو ۲۰۳۳ شامل ویژگی های جدیدی می باشد. در این نسخه از بازی، گرافیک های بصری بازی بازسازی شده، فریم ریت بازی به ۶۰ افزایش پیدا کرده و اجزاء و ویژگی های بازی بهبود چشمگیری داشته است. نسخه Redux بازی، چیزی بیشتر از آپدیت یک بازی به نسخه HD می باشد! داستان بازی در بیست سال بعد از جنگهای اتمی به وقوع می پیوندد.زمانی که روسیه به علت عوامل شیمیایی و انواع بمب ویران شده است.فضای شهر کاملا فاسد و مخروبه شده و حتی تنفس هم در آن ممکن نیست و ناچارا مردم به کانال ها و ایستگاه مترو پناه آوردند و اکنون زیرزمین ها وتونل ها هستند که ایالتهای روسیه را شکل میدهند. شما در این بازی باید سربازی به نام آرتیوم را کنترل کنید که همراه با دوستان و سربازان دیگر وظیفه آزاد سازی افراد و نجات جان مردم باقیمانده و نیز پاکسازی تونل ها و مترو ها را بر عهده دارد.شما در این مکان تنها نیستید گروه های خرابکار و گروه هایی که نگرش نئونازیسم دارند و موجودات جهش یافته در جای جای تونل ها و مترو ها پراکنده هستند.بین این گروه ها درگیری های زیادی شکل گرفته که با گذشت هر روز به وضع وخیم روسیه می افزاید و کنترل این گروه ها لحظه به لحظه سخت تر و دشوار تر میشود.شما باید در حکومت مطلق این گروه ها و موجودات، اولا زنده بمانید دوما وظیفه ی خود را به درستی انجام دهید.بسیاری از بازیباز ها و منتقدان داستان بازی را بر مبنای کمیک نوشته شده توسط دمیتری گلوخوفسکی (Dmitry Glukhovsky) میدانستند اما اینگونه نشد و سازندگان اعلام کردند که داستان MLL دارای داستانی جداگانه نسبت به کمیک ۲۰۳۴ میباشد.


Metro: Last Light Redux PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با نام Metro Redux Bundle به پست اضافه شد|

 

Metro Last Light Redux pc cover small دانلود بازی Metro Last Light Redux برای PC

    

 حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista, 7, or 8
Processor: Dual Core CPU (2.2+ GHz Dual Core CPU or better)
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 10, Shader Model 3 compliant graphics cards (GeForce 8800 GT 512 MB, GeForce GTS 250, etc)
DirectX: Version 10
Hard Drive: 10 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 or 8
Processor: Any Quad Core or 3.0+ GHz Dual Core CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 11 compliant graphics card (GeForce GTX 480 and above)
DirectX: Version 11
Hard Drive: 10 GB available space

  

Metro Last Light Redux screenshots 01 small دانلود بازی Metro Last Light Redux برای PC Metro Last Light Redux screenshots 02 small دانلود بازی Metro Last Light Redux برای PC

Metro Last Light Redux screenshots 03 small دانلود بازی Metro Last Light Redux برای PC Metro Last Light Redux screenshots 04 small دانلود بازی Metro Last Light Redux برای PC

Metro Last Light Redux screenshots 05 small دانلود بازی Metro Last Light Redux برای PC

 

source دانلود بازی Metro Last Light Redux برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Fairlight را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

  

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Direct Link

 

دانلود نسخه فشرده BlackBox با نام Metro Redux Bundle (لطفا توضیحات را بخوانید)

درواقع دو نسخه بازی مترو با نام های Metro 2033 Redux و Metro Last Light Redux در یک پکیج با نام Metro Redux Bundle توسط کمپانی سازنده عرضه شدند که گروه های کرکر این دو نسخه را به صورت جداگانه از هم ریلیز کردند. حال گروه فشرده ساز و رسمی بلک باکس، این دو نسخه را به همان صورت نسخه رسمی ریلیز کرد. حجم این نسخه فشرده که دارای هر دو نسخه Metro 2033 Redux و Metro Last Light Redux می باشد، برابر با ۹.۲GB می باشد!

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. هم چنین برای اجرای فایل نصب (Setup) بازی، شما باید حتما پیش نیاز .Net Framework 4.5 به بالا را بر روی سیستم خود نصب داشته باشید. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند.

 

دانلود نسخه BlackBox-REDUX BUNDLE به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :   Direct Link

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد